Gungeligung!

Så har även denna helg lidit mot sitt slut, mycket fortare än vad man skulle vilja tyvärr. Men det är väl alltid så antar jag...=/
Har haft en alldeles underbar helg hos mamma och pappa, bara en massa vila och massa skratt, precis vad jag behövde. Så nu tror jag faktiskt att det kan finnas lite energi över till att fortsätta med mitt måleri till huset: nu ska här målas badrumsmöbler!!! Ja, imorgon alltså...=)
Men först är det jobb som gäller, som vanligt och sen ett besök hos min älskade kiropraktor som jag går till med skräckblandad förtjusning: för samtidigt om han gör nytta så är det rätt läskigt när det knakar och brakar överallt...=) Och jag har ju nog lite känningar i nacken efter min lilla träff med fru vildsvin i fredags... Lagom stel...och lite värk... Så det blir nog bra det där...och så ska han nog mörbulta min vad ännu en gång: det lovar jag gör megaont!!! Bara att stålsätta sig...

Men först väntar en god natts sömn i min egen säng med min sambo brevid mig - härligt! För hur skönt det än är att åka hem och bli ompysslad av mor och far så är det väldigt skönt att komma hem till sig själv!!!
Fast pappa har varit megasnäll och kikat lite på min bil, bland annat efter krocken och sen lite annat då jag ska besiktiga bilen om nån vecka...Tydligen hade jag en parkeringslampa som var slut - ska man veta det eller? Och så är det ju den där rutan jag har...kanske går bilen igen, eller så gör den inte...Ja hur som haver, så måste jag ringa försäkringsbolaget imorgon ang. krocken, så kanske jag tar rutan på en gång då, om jag ändå lämnar in bilen på verkstaden för att fixa bucklorna och glaset...=)

Nä om man ska ta och gå ner till tax-free en sväng, och kika lite...=) Och sen ner till bilen, förhoppningsvis kör kapten in lite tid så vi är i land tidigare - hoppas kan man ju alltid!!!
Snart är jag hemma!!!

xoxo
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback