Torsdagkväll...

Nu är min älskling hemma!!!
Vad skönt det var att se honom, så härligt att ha honom hemma igen!!! Även om jag lite vant mig vid att vara ensam nu...Jag som vanligtvis har väldigt svårt att sova själv, har efter tio nätter ensam faktiskt verkligen kunnat koppla av och SOVA - det är framsteg!!! Men nog tycker jag ändå att det är trevligare när han ligger brevid mig...=)
Massa fina saker har han shoppat på sin N.Y-trip, massor till sig själv och det är bra!!! Men även lite till mig, det är oxå trevligt!!! Jag har fått mina efterlängtade Skechers - just love them!!! Dock tror jag att jag har ett par sandaler till salu...Så om det är nån som är intresserad så är det bara att höra av sig, det är stl 38 och de är grå/rosa, väldigt snygga!!! Lägger upp bild så småningom...=)

Ikväll har vi haft Vårfest på jobbet, för alla barn med föräldrar, syskon och mor- och farföräldrar etc. Bra uppslutning, det är roligt och barnen genomförde sina program med bravur - de var jätteduktiga!!! Det var en lyckad kväll, det tror jag nog att de flesta håller med mig om...Synd bara med vädret, vi undslapp som tur är regnet men det hade väl kunnat vara lika varmt som det varit de här föregående dagarna...Men vi kan inte styra vädret, bara att acceptera och klä på sig lite mera! Glass, lotteri och tipspromenad var kvällens utbud och det var lyckat!
Och resten av kvällen spenderas i min sambos sällskap, med en kombination av ishockey och semifinal 2 - håller såklart tummarna stenhårt för att Sverige kommer vidare till final!!!


//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback