Shoppinglistan skickad...=)

Nu har jag skickat iväg sambon till New York för lite fotografering, sightseeing och så klart shopping!!! Jag skickade med långa shoppinglistan, så det ska bli spännande att se vad han kommer hem med!!! Vore ju så klart trevligt om han kom hem med allt på listan(tror ju inte själv på det) men det återstår att se! Bara han kommer hem med åtminstone en sak...=)
På shoppinglistan stod det SKOR - och nu undrar ni hur jag kan skicka efter skor??? Jo men visst ser ni, det är så här: jag har flera par hemma sen min förra resa till N.Y och de skor jag skickat efter är samma märke, samma sort fast annan färg!!! Så jag tror det kommer att gå hem! Annars får jag väl sälja dem...Vad har ni för storlek???=)

D'lites - Digginit

Så är det dax för match nr 2 för Sverige i årets VM, ikväll spelar de mot Österrike. Och efter lördagens flopp mot Norge så är det bäst för svenska killarna att de vinner denna!!! Annars har vi definitivt förlorat vårt anseende vad gäller ishockey...

Nu är man då ensam...borde väl njuta av ensamheten, jag som alltid klagar på att jag aldrig får vara ensam...Men nu är jag är ensam så vill jag inte vara ensam...Saknar honom redan juh!!!
Som sagt, dagtid, och kvällstid går det nog bra...värre nattetid...och sova måste man ju...får väl bli i soffan då, med tv'n som stöd...=) Nä, nu överdriver jag allt! Men det får väl bli som om det blir riktigt tokig!!!=)

Allt gott!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback