Ny vinnare korad!

Och vilken vinnare sen, total förvirring uppstod i mitt lilla huvud och jag fattade ingenting!
Det var dock den mest spännande finalen på väldigt många år - aldrig har väl det varit så spridda poäng till höger och vänster. Det var liksom inte klart förrän sista landet sagt sin poäng i stort sett...och det händer mycket sällan!!! Och en STOR ELOGE till Eric Saade som kammade hem bronsplatsen - det var inte illa pinkat som man brukar säga!!! Och det var ett tag där som man faktiskt trodde att han skulle vinna hela ESC - jag var nästan inne och bokade biljetter till stora finalen nästa år...Men istället så gick segern till, för mig helt otippade, Azerbaijan!

http://www.youtube.com/watch?v=3Vk4HYUatv8

Ikväll är det dax för finalen i ishockey-VM, mellan Sverige och Finland! Kommer att sitta som på nålar här hemma, känner redan nu att det kommer att bli spännande värre!!! Så hela dagen är en enda låååång väntan på något gott!!!=)

Bjuder på en till favorit från ESC - http://www.youtube.com/watch?v=eRAy6lFCfOo&feature=related

Kramizzar!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback