Mitt huvud är fullt...

... av massa tankar!!!
Jag drömmar om det, jag längtar efter det, jag vill ha det!!!!
Har nog aldrig längtat efter något som mycket som jag gör efter det här - skulle vilja ha mitt alldeles egna hus JUST NU!!! På en gång gärna...=)
Var på husvisning idag tillsammans med M, hon skulle titta och jag blev nyfiken och följde med. Vilket resulterade i att längtan efter eget hus bara eskalerade ännu mera!!! Skulle verkligen ge vad som helst för att få eget hus!!! Och jag som alltid sagt att jag aldrig ska bo i hus, jag skulle ju bo i en lägenhet mitt i storstan...Det skulle jag inte för mitt liv välja idag - jag vill ha ett hus med egen tomt och en altan där jag kan sitta och njuta i solen med ett glas rött, eller något annat...=)



Igår gick första semifinalen i ESC av stapeln och det var ju inte en jättebra semifinal, rätt intetsägande låtar. Favoriterna var Finland och Ungern - och de gick vidare till finalen på lördag, tillsammans med Grekland, Litauen, Island, Serbien, Azerbajian, Schweiz, Ryssland och Georgien.
Kvällens stora skräll var nog att Norge INTE gick vidare till final, det tror jag INGEN var redo på...Jag och min "schlager-väninna" H skrattade, vi trodde inte att det var sant...Men det är det ju!!! Spännande, det kan verkligen gå precis hur som helst!!!
På torsdag är det dax för semifinal 2, där Sveriges bidrag Popular med Eric Saade är med och tävlar - vi håller tummarna stenhårt för att det inte ska sluta som för Norge!=)

Och imorgon kommer älskling hem - som jag längtar!!!*ler*
xoxo
//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback