Måste väl...

...göra ett litet inlägg, så ingen tror att jag gått under jorden och dragit täcket över huvudet efter Sveriges stora förlust i söndags i VM-finalen. Visst, det var ett hårt slag, men jag är ändå halv-finska så jag är ju lite glad oxå, för Finland tog ju trots allt guld!!! Något får man ju glädjas över iaf!!!=)



Har lyssnat på nya ESC-vinnaren, för att förstå varför den vann...Och visst, den är bra, inget sagt om det...Men jag tycker ändå att det fanns andra låtar som skulle varit bättre vinnare...Men nu är det Azerbaijan, och that's it!!! Längtar redan till nästa år!!!=)

Nu väntar sängen, för som Heidi säger: det är nog helgens bravader och förra veckans sömnbrist som gör sitt!!!!=)
God natt, och på återseende!!!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback