Långtråkigt...

Jag har långtråkigt, än värre än långtråkigt och det känns mindre kul...
Ligger på soffan och slöglor på tv'n, hur många serier kan man se egentligen??? Har nog sett allt och lite till de här dagarna som jag varit sjuk...och inte ser det ut att bli bättre heller...Febern vill inte riktigt ge med sig, inte skyhög men tillräckligt för att vara helt slut och färdig.
Just därför som det är så jobbigt att ha långtråkigt - jag har inte ens ork att göra något vettigt...
Sjukdagarna är många den här våren, känns inget vidare alls. Men det är ju inte så mycket som jag kan göra åt saken egentligen, man måste ju vara hemma när man är sjuk...Så det är väl lika bra att jag är det då!!! Så kanske jag får bort alla bassillusker ordentligt och kan hålla mig frisk sen!!!=)

Men jag kan ändå inte hjälpa att känna mig fruktansvärt uttråkad!!!! Undrar om jag har nån bra film att se på...eller nån serie som jag inte tagit mig an än...=)

Det som känns lite jobbigt är att Bilbo blir lite lidande - han får inte den motion eller övning som han kräver, för jag orkar inte...de korta promenad som jag går med honom är tillräckligt för att få hela mig att bli slut!!! Jag kan bara hoppas att han har överseende med mig, och att han förstår att jag tar igen det när jag känner mig lite piggare!!! Han är ändå rätt förstående, min hund!=)



//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback