Inte nu igen!!!

Jo men visst är det väl så - det är dax igen för att vara sjuk...Jag har sagt det förut och jag säger det igen: detta är inte mitt år!!!!
Jag ska inte vara sjuk så här mycket...måste vara något som är fel...Kanske borde ta ett blodprov för att se att jag inte har nån infektion i kroppen...
Feber, ont i halsen, hosta, täppt näsa, tungt huvud, ont i varenda del av kroppen - You name it, I got it!!!
Så nu blir det till att vara hemma ett par dagar iaf, och hoppas på att man kryar på sig!

Och så blir jag gräsänkling till på köpet - sambon åker iväg till N.Y för lite fotografering och shopping!!! Lite "quality-time", ensammen hemma...=) Fast jag har ju hunden och katterna, så helt ensam är jag inte!!! Ska bli skönt att vara lite ensam, samtidigt om det känns lite läskigt...jag är ju så fruktansvärt mörkrädd så jag brukar ha ganska svårt med sovandet...Men efter ett par nätter så ordnar det sig nog!!! Som sagt, jag har ju hunden och katterna!!!



I helgen skulle jag varit på inflyttningsfest/födelsedagspartaj i Eskilstuna, men pga dödsfall i familjen så blev det ändrade planer. Eftersom begravningen var idag, så kände jag att jag inte skulle kunna slappna av och vara social så som jag skulle vilja, så jag uteblev från festen.
Istället åkte jag hem till mina föräldrar en kort sväng, för att äntligen få träffa min bror och hans familj! Har inte träffat dem sen i november, så jag ville verkligen träffa dem!!! Och vad mysigt det var att få krama mina två brorsöner - som jag saknat dem! Såklart även bror och svägerskan...=)
Men som alltid när man träffas så går tiden alldeles för fort och man måste åka därifån - alltid lika stort hål i hjärtat!




Nu ska jag bädda ner mig under täcket, ta en stor kopp thé och ett par panadol - känns som om huvudet skulle sprängas...=/
Men hopp om en trevlig kommande vecka!
xoxo
//J

Kommentarer
Postat av: Heidi

du har verkligen haft otur i år!Hoppas du snart skall få vara frisk.Känner igen det där med sovande,gillar inte heller att vara ensam om kvällarna/nätterna :/Hoppas du får det bra ändå:)Kram

2011-05-02 @ 06:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback