Hinner inte med...

...dagarna bara går och går...jag har knappt haft möjlighet att sätta mig ner och slå på datorn, mitt liv är aningen hektiskt och ändå tycker jag ändå inte att jag gör något...inget vettigt iaf!!! Men tydligen är det en hel del eftersom jag inte lyckas få tid till något...
Jobbet är aningen hektiskt, eller påfrestande eller vad man ska säga...Har två arbetskollegor som är lite mellan två jobb, där det hänger på ett ja eller ett nej...Jag förstår dem att de sökt nya jobb, att chansa på något nytt, men samtidigt tycker jag det är urtrist att mista dem som arbetskompisar, för vi fungerar så himlans bra ihop!!! Så lite stressad är jag, när man varken vet ut eller in...märks framförallt på mina fingrar, där jag tuggar och tuggar och såren är betydliga!!! Måste försöka stressa ner lite, inte tänka så mycket...

Igår kväll hade vi trevligt middagsbesök, massa skvaller och det var precis vad jag behövde! Avslutade kvällen med lite film, har ju äntligen fått M att se Twilight, så igår såg vi fortsättningen New Moon, och nu väntar Eclipse...=) Hon är inte lika betuttad som jag, men nästintill så!!! Jag tröttnar aldrig på att se dem, kan se dem om och om igen, de är ju så himlans vackra!!!=)


Och så kommer lördagen, vädret är lite omväxlande och jag som hoppats på strålande solsken så man kunde sitta ner i solen och njuta lite...Men jag får väl hitta på något annat! Borde tvätta verkligen, och rensa garderoben så jag får in all ren tvätt...Nu ligger det stora högar överallt och jag vet inte vart jag ska göra av dem, för jag får verkligen inte in dem i garderoben...Betyder det att jag har för mycket kläder??? Hur det nu kan komma sig???
Måste göra en rensning helt enkelt...=)


Ikväll väntar middag och partaj i stan - ser jag verkligen fram emot!!!
Trevlig fortsättning på denna lördag!
xoxo
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback