Herr och Fru!

Vad gulligt det är att se olika par, kändisar med sina respektiva, svara på olika frågor om vem som gör vad i förhållandet, kul att se hur bra folk känner varandra...=)
Det här nya programmet gör iaf mig på gott humör!!!

Om jag kände mig lite ensam och rastlös innan så känns det iaf lite bättre nu, och snart kommer det kännas ännu bättre när jag ska se och lyssna på resterande låter i semifinal 2 i Eurovision. Spännande att se vad det är för låtar - för om det fortsätter i samma andra som i tisdags så tvivlar inte ens jag på att Eric Saade kommer att ta sig vidare till finalen. Han borde verkligen inte ha några problem iaf!!! Så det håller vi ju så klart tummarna för!
Nästa vecka är det bara ESC som gäller - tisdag, torsdag och lördag!!!! Semifinaler och final - this is my life! Och iår får jag till och med sällskap när den stora finalen går av stapeln, för jag har ju hittat en vän som är minst lika intresserad som jag, och det känns ju riktigt bra!!!=) Kanske lite vin slinker ner oxå, man vet ju aldrig!


 



Märks att jag börjar bli lite bättre, för rastlösheten är stor och viljan att börja göra lite nytta har ökat...=) Ett bra tecken! Har plockat lite här hemma, och njutit av promenaden med Bilbo - stackaren som verkligen lidit när jag inte orkat med honom riktigt...Blir lite bättre nu när jag börjar känna mig bättre!
Skönt - för nu orkar jag inte ligga i soffan länge, får ju sittkramp och träsmak i baken...=)

xoxo
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback