Hallå? Är det någon där?

Verkar som att de flesta flytt sin kos...Ännu en period av torka, både från mig och från de få läsare som jag har...Månne det vara den pågående sommaren som gör sitt?
De flesta har väl säkert fullt upp med sina trädgårdar, barnen som ska på diverse avslutningar etc, etc...

Men som sagt, utan feedback så känns det liksom lite meningslöst att fortsätta...Kanske man ska ta ett litet uppehåll under sommaren, och se om det är någon som saknar en...??? Inte för att jag tror det, men då får jag ju svar liksom...

Måste ta mig en ordentligt funderare!!!



På återseende???

//J

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman det är klart jag är in och kollar...varje dag faktisk...men som du vet är jag dålig på att skriva kommentarer får bättra mig Puss och kram ser fram emot dina bloggar :)

2011-05-30 @ 19:10:19
Postat av: Heidi

Jag är nog in och kollar med jämna mellanrum.Bara blivit ruggigt dålig på att kommentera.Gör det ju live istället;)Men roligt att läsa här ändå:)Kram

2011-05-30 @ 22:22:43
Postat av: Heidi

Jag är nog in och kollar med jämna mellanrum.Bara blivit ruggigt dålig på att kommentera.Gör det ju live istället;)Men roligt att läsa här ändå:)Kram

2011-05-30 @ 22:23:59
Postat av: Linda M.

Nu har jag varit dålig på att kommentera igen men jag är nog in och kollar din blogg med jämna mellanrum.

2011-06-02 @ 09:54:09
Postat av: Linda

Jag är sämre än mina läsare på att kommentera :)

Men läser såklart, hela tiden.



kram och jag hoppas vi kan SES snart!

2011-06-02 @ 13:53:43
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback