Fredag 13:e - en otursdag???

Inte vet jag väl om jag tycker det - inte idag iaf!!! Idag är det en bra dag, en riktigt bra dag!!!!
En relativt bra och lugn dag på jobbet, en sväng till fysioterapeuten, middag i sambons sällskap och vinst i semifinalen i ishockey-VM, mot Tjeckien. Vilket innebär att det blir final på söndag för Sverige!!!!
Nu återstår bara att se vilka vi får möte i finalen på söndag, Finland eller Ryssland? Matchen pågår as we speak, som man säger!!! Spännande spännande! Lite kul skulle det vara om lejonen tar hem det här, så det blir ett litet "derby" på söndag...=)



Och så gick ju Eric Saade vidare till final i ESC 2011 igår kväll, så fredag den 13:e är inte bara en otursdag...Det är ju helt enkelt en bra dag!!!=)
Vidare till finalen på lördag i ESC 2011 gick, förutom Sverige: Estland, Rumänien, Moldavien, Irland, Bosnien-Hercegovina, Danmark, Österrike, Ukraina och Slovenien.
Och såklart The Big Five: Frankrike, Spanien, Italien, Storbritannien och Tyskland.
Startfältet inför lördagens final verkar lovande, men så här på förhand har iaf jag svårt att säga vem som står som vinnare när kvällen är över. Förra året var jag säker från första gången jag hörde låten, men det finns ingen lika självklar vinnare iår. Det återstår helt enkelt att se, och spännande ska det bli!!!
Och iår slipper jag njuta av denna kväll alldeles själv - har ju hittat en vän som är minst lika intresserad av ESC som jag, och det tycker jag är skoj!!! Så man har någon att bolla sina funderingar och tankar med!!! Har höga förväntningar av kvällen minsann!!!



Önskar Er alla en riktigt härlig och bra helg med massor av glädjeskutt!!!*håller tummarna stenhårt för Sverige i både ESC och ishockey-VM*
xoxo
//J

Kommentarer
Postat av: Heidi

Gårdagen var en underbar dag!:)Ingen otursdag alls!Hoppas denna dag blir lika lyckad:)Kram

2011-05-14 @ 14:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback