Vek och svag, orkeslös och dödstrött!

Vad vek man kan vara, svag i kropp och själ...
Att en "liten" maginfluensa kan göra att man känner sig helt sänkt är helt otroligt! Yrsel och illamående konstant, rädslan för att äta, men hungerkänslan som ändå är där...
Har inte blivit mycket i matväg denna dag, och underligt nog är jag ändå inte överdrivet hungrig, inte som jag kan vara en helt vanlig dag...Några koppar thé, lite blåbärssoppa och nån smörgås har jag väl fått i mig...men det ger inte mycket energi det inte...

Blir hemma imorgon iaf, sen får vi se...Magen är helt i olag, vill sig inte alls som jag vill, mullrar och bullrar och har sig, låter som en hel orkester...Inte så roligt ändå!!!
Usch ja, inte kul att vara sjuk...Får väl helt enkelt bara lita på att det är snabbt övergående!!!

Tröttheten är stor, sömnen har inte varit den bästa den senaste natten och vaknade tidigt gjorde man oxå...Får hoppas att jag får sova mer och bättre denna natt...Sömn är viktigt i tillfrisknandet!
Så nu önskar jag Er en riktigt god natt, sov gott och dröm söta drömmar  - och hoppas att ni undslipper den här förrädiska maginfluensan!



xoxo
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback