Träning och envishet

Första dagen tillbaka på jobb efter några dagars sjukdom och jag är helt slut!!! Snacka om att inte ha rätt energi än, men det är å andra sidan inte så konstigt heller eftersom matintaget varit det minimala i några dagar...Och all mat luktar illa och jag får illamåendekänslor, det nästan vänder sig i magen...Som tur är så gör det inte det! Men det var skönt att vara tillbaka igen, att ligga hemma hela dagarna går ju inte för sig...=)

Tagit en träningpromenad med voffsing, nu är det hög tid att han lär sig hur man ska bete sig och gå i koppel. Vilket innbär att promenaderna inte blir särskilt effektiva eller långa, då man hela tiden måste backa eller gå tillbaka - allt för att han ska lära sig att inte dra, och att han ska gå vid min sida...Och mitt tålamod är inte det bästa jämt...och Bilbo är fruktansvärt envis...Tur att jag är lite envis jag med!!!



Och igår var det fettisdagen, och då ska man ju äta sig en semla/fastlagsbulle men eftersom jag inte ätit alltför mycket de senaste dagarna så ville jag inte ge mig på en semla. Men idag är jag nu lite sugen ändå!!! Så kanske att vi gottar oss med det ikväll...=)



Fortsatt trevlig onsdagkväll!!! Med seriestart "Blue Bloods" - spännande ska det bli!!!
//J

Kommentarer
Postat av: Fia

Fiiina Bilbo=)

2011-03-10 @ 11:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback