Sicken strålande lördag!!!

Det trodde jag inte när jag klev upp imorse, att det skulle bli ett sånt härligt strålande väder idag!!! Solen skiner från en nästintill klarblå himmel - lite skillnad från igår kväll när snön bokstavligen vräkte ner...igen!
Men idag är den snön som borta, smälter bra nu...=) Vad härligt det skulle vara att ha en liten altan eller balkong som man ska sitta på och njuta lite av solen!!! Har ifs en liten balkong, men när den är placerad åt fel håll...solen ligger på där tidigt på morgonen, när man kanske inte riktigt är vaken!!!
Blev lite avis när jag pratade med mamma och hon sa att hon satt i solen på altanen...vill ju oxå ha!!! Bara att drömma mig bort och hoppas på att jag oxå får en alldeles egen altan så småningom!!!



Sitter och förgyller min lördag med lite skidor från Skidspelen i Falun - bara att konstatera att M Björgen är bra!!! Nu håller vi tummarna för herrarna, Emil Jönsson kom igen nu!!!=)

Lördagkvällen ser ut att bli väldigt lugn, skönt egentligen...Tror jag är i behov av en lugnare helg, har varit ett par ganska intensiva helger och inte ser det direkt ut att det ska lugna ner sig heller. Så istället för att bli rastlös ska jag försöka inse att jag behöver det här och njuta av lugnet!
Blir kanske lite Wii-spel och film - det är ju ganska trevligt nog!!!


Hoppas på en fortsatt trevlig lördagkväll!!!
xoxo
//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback