Så åkte jag dit...

...japp, trodde jag skulle slippa men icke sa Nicke...Igår kväll fick jag besök av Mr Magsjuka och om vi säger så så var han inte speciellt välkommen. Men det gick inte att stoppa honom, han bara trängde sig in och tog sitt grepp om mig...
Man känner sig så fräsch när man tömt alla reserver man han och kroppen är helt utslagen - och här sitter man och måste ta sig hem...För till råga på allt, så är jag ju inte hemma, utan jag är ju hos mina föräldrar...Och det är ju en bit hemåt... Usch och fy säger jag bara!



Förutom det förargliga besöket av Mr Magsjuka så har helgen varit bra! Det gick jättebra att åka bil och båt med Bilbo, han var så lugn och fin och skötte sig exemplariskt. Och hos mina föräldrar har han oxå skött sig jättebra - mattes duktiga kille! Så det blir ju definitivt fler resor när Bilbo kan komma med!!!

Vad ska man stoppa i magen måntro? Känns inte som jag är så sugen på något, men kanske att man skulle må bättre om man fick något i magen...=/

Idag är det Vasaloppet, och det verkar vara bra spår och vädret är kanon - hur kul hade det inte varit att stå där i spåren och heja på alla åkarna!!!


Önskar alla en fortsatt trevlig söndag, med Vasaloppet och femmilen i Skid-vm!!!
//J

Kommentarer
Postat av: Mi

Såg du mig i Hökberg???

2011-03-12 @ 21:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback