Positivt blodprov och skidor...


Jag är en stor skidfantast och följer skidorna hela säsongen, framför allt när det är VM, vinter-OS och liknande...Man kan inte tro det när man ser mig, att jag är så stor sportnörd, för jag är inte den som utövar sporterna. Men jag älskar att se sport, i stort sett all sport. Dock inte golf och tennis, för det intresserar mig inte ett nåe!!!
Och just nu är det ju då Skid-vm i Holmenkollen!
Resultatet hittills har inte varit det som jag hoppats på, men än är det inte slut!!! Och än ger vi inte upp!!!
Men nånting måste vi göra åt Bjoergen och Northug...=)

Mest spännande just idag är sprintstafettfinalen - det ser lovande ut!!! Men mycket kan ju förståss hända, så man ska väl inte ropa hej förrän man är över bäcken antar jag...=)

I måndags fick jag ett kuvert på posten och i det kuvertet låg Bilbos sällskapspass och intyget från laboratoriet - hans blodprov påvisade tillräcklig mängd antikroppar mot rabies!!!
Så nu får vi åka över till Sverige, det ska bli sååå kul! Så skönt att inte behöva fundera längre, utan nu kan man bara packa in hunden och åka iväg!!!
Och i helgen bär det så iväg! Som mina föräldrar har längtat efter att vi ska få komma över och hälsa på och ta med vår lillskrutt! Och farmor, tror nog att det kommer att komma en tår eller två...=)
Och vad härligt att kunna få med Jan över till Sverige, han har inte varit dit sen september tror jag när han var på konsert...Så det är lite på tiden faktiskt!
Förutom visit hos farmor står shopping högt upp på listan över saker att göra i helgen!!!


På återseende!
//J


Kommentarer
Postat av: Heidi

Grattis!Va kul,tja ja då är han ju ganska duktig ändå.Min gubbe har inte varit med till mina hemtrakter på 2år..

2011-03-02 @ 18:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback