Expert!!!

Har alltid trott att jag haft lättare att uttrycka mig i skrift än med ord, men just nu tvivlar jag starkt!
I dagens samhälle, där det mesta görs via skrift: sms, messenger, FB osv osv är det skriftens gåva som florerar starkt. Och det har passat mig väldigt bra, eftersom jag alltid haft lättare för att skriva vad jag tycker och känner än att säga det...
Men idag har motsatsen bevisats! När man skriver kan man inte få fram rätt känsla, rätt tonfall, rätt intryck...Och saker och ting kan lätt misstolkas och missuppfattas...
Och jag vill med detta inlägg be om ursäkt för detta!!!



//J

Kommentarer
Postat av: Linda

ibland kan det vara DÖDEN att skriva sig fram...

jag hade en relation som den mesta kontakten utom när vi träffades skedde via sms eller msn...

snacka om tio tusen missförstånd :-S



kram

2011-03-16 @ 21:23:00
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/
Postat av: Heidi

Kram gumman!Jag tycker själv att jag har lättare att skriva mig fram men ack så många missförstånd det har lett till ibland.Men missförstånd brukr gå att reda ut!Va inte lessen!Hoppas det känns bättre imorgon!

2011-03-16 @ 21:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback