Dundertrött!

En ny vecka har börjat och den började lugnt...trött som få, förstår inte!!! Tycker att jag sover ordentligt men tydligen inte...eller så är det något annat som är fel hos mig...Undrar vad man behöver göra för att bli piggare???
Jag tränar, och motionerar, äter rätt och får i mig vad jag vet tillräckligt med vitaminer och mineraler. Vet inte vad mer jag ska göra???
Sitter och läser på Vårdguiden om trötthet och många av symptomen stämmer in på mig, de allra flesta faktiskt...Kanske ska ha alla dessa saker i åtanke, så kanske min trötthet så småningom sakta men säkert försvinner! Man kan ju åtminstone hoppas...=)

Så vad är på G den här veckan då? Inte mycket mer än lite träning, försöka få till lite umgänge och på lördag stundar den årliga kommunfesten - ska bli väldigt spännande!!!
På återseende!!!
//J


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har samma problem... är JÄMT trött :(

Det suger verkligen.

Jag vet heller inte vad jag ska göra. Har köpt ny säng, tränar mycket, äter bra och har inte lika mkt grubbel...men ändå är tröttheten där allt som oftast :-/

Vi får forska i det hela och återkoppla till varann.



kram kram

2011-03-22 @ 12:44:11
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback