Svårt att förstå...

... att det faktiskt är midsommar om mindre än en vecka! Vädret visar sig inte från sin bästa sida och som det ser ut verkar det inte bli bättre framöver heller...Lite trist att behöva fira ännu en kall midsommar, men det är ju inte direkt något man kan styra över. Bara att se till att man har en massa varma kläder med sig!
För iår bär det av mot Dalarna, Garpenberg för att vara precis, för att fira midsommar med alla mina kära vänner. Eller nästan alla iaf...några blir ju kvar här på Åland, och de kommer att vara väldigt saknade...Tur att det finns telefoner!!!=)
Jag ser fram emot att träffa alla igen, det går alldeles för länge mellan gångerna men det blir ju så när vi bor så långt ifrån varandra och alla är så upptagna med sitt, vardagslivet liksom...
Det enda som gör mig ont är att jag inte kan vara på flera ställen samtidigt, hade gärna varit i Linköping hos min bror och hans familj, Leonardo fyller ju 5år!!! Men jag har varit i valet och kvalet, fram och tillbaka har jag vänt och vridit på mig själv för att komma fram till ett beslut. Och hur jag än gör är det nån som blir besviken, även jag...Jag hade gärna velat fira midsommar med min familj, men ja...jag vet inte...jag kan ju inte dela på mig heller!!!

Får helt enkelt göra det bästa av situationen och försöka njuta av en helg med mina bästa vänner!!! Så får jag ta igen tid med min familj vid senare tillfälle!=)


xoxo
//J


Kommentarer
Postat av: Linda

Låter jättemysigt med Dalarna, själv kommer jag befinna mig i de småländska skogarna :)

Tack snälla för komplimangen :)



kram och ha en underbar helg!

2011-06-18 @ 14:59:31
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback