Oidentifierat insektsbett???

Har lyckats få ett insektsbett på vaden, som jag tydligen fått en allergisk reaktion av...
Svider, kliar, spänner, bränner och är irriterande! J-la insekter som inte kan låta oss vara, det måste ju finnas nån annan som de kan äta på!!!



Och mygg, för att inte tala om...Hur mycket mygg som helst, bara kryllar av dem! Det surrar runt huvudet, så fort man visar sig ute...Har inte brytt mig om mygg förut, har inte fått ett kliande myggbett på flera år, men iår måste de vara riktigt på hugget för till och med jag får myggbett...Och det är oxå rejält irriterande!!!



//J

Kommentarer
Postat av: Heidi

Jo tackar!Känner igen det där!Här ute på öarna är det bedrövligt.Har tappat räkningen på alla myggbett jag har.så fort man kliver utanför dörren är det kört!:(

2011-06-10 @ 17:50:18
Postat av: Mi

Hoppas bettet gett med sig...

2011-06-11 @ 21:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback