Midsommar 2011

Snacka om att vara sent ute, det är ju snart en vecka sen redan och jag har inte uppdaterat!!!
Men så är det när man är en busy woman liksom!!!

Midsommarhelgen blev iaf helt kanon, med god mat och dryck i världens bästa sällskap! Jag är jättenöjd med helgen trots den långa resan, det var det helt klart värt!=)
Midsommarafton bjöd på ömsom regn, ömsom sol men på eftermiddagen klarnade det upp och blev himlans bra väder. Tänk vad beroende man kan vara av vädret egentligen, men visst blir man ändå på lite bättre humör när solen skiner??? Iaf blir jag det...fast jag klagar emellanåt på att det är svettigt och varmt...=)
Kvällen bjöd på massor av sång varvat med spel och ännu mer sång, ja jag tror nog att det var jag som stod för det mesta av sången tyvärr...=) Men det är inte ofta som det är jag som är mest högljudd, så det bjuder jag på!

Midsommardagen blev lugn och skön, och väldigt behaglig i vännernas sällskap! God mat, idag igen men drycken bestod endast av coca cola, inte alls fel det heller!(Eftersom jag skulle göra dagen därpå så tänkte jag ta det lite lugnt, men jag smakade dock ett rödvin som var helt ljuvligt, och jag hade nog kunnat ta mig ett glas, eller två av det...=) )
På söndagen var det så dax att bege sig hemåt igen, aldrig kul att behöva lämna sina vänner, speciellt när man inte vet när man kommer att träffa dem igen! Men måste man så måste man!
Åkte via Gävle hem, var en sväng via McDonalds i Valbo, och ett besök på IKEA hanns oxå med - jippiiii! Hade kunnat handla hur mycket som helst, men jag la band på mig, får ta stora bussen nästa gång och handla ännu mera!!!
Ett besök hos en "gammal" vän hanns oxå med, alltid lika trevligt även om man inser att personen i fråga inte ändrats ett dugg sen vi sist sågs...Jo, han har jobb, och det är ju en stor förbättring!!!=)
Shopping på ICA Maxi så klart, ett måste...Sen iväg till båten - det var ljuvligt skönt att slå sig ner i båten ett par timmar och sluta ögonen och vila lite...Varit en väldigt intensiv helg, men ack så härlig!!!=)

        

Måste rusa - mer bilder kommer!!!

Puss puss!
//J

Lite fler bilder:
                 

På återseende!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback