Irritationsmomentet har försvunnit!

Den där känslan jag hade hela förra veckan tycks ha försvunnit, det känns helt plötsligt bra igen och det är ju super! Kanske att hon kände på sig att det inte riktigt gick hem, det där som hon höll på med, mitt irritationsmoment...Ja nånting har iaf hänt under helgen och det till det bästa! Eller så är det jag som ändrat på mig, men det tror jag inte...Varför skulle jag ändra på mig, jag är ju perfekt ändå!!! ;-) Eller så inte...=)

Nåja, storstädning på gång på min avdelning iaf - den här veckan ska vi stänga ner och slås ihop på en avdelning...Och eftersom jag är ensam kvar och jobbar från min avdelning nästa vecka, så är ju tankarna så i nuläget att vi ska hinna med så mycket som möjligt den här veckan, så jag inte får allt på min lott nästa vecka...När resten av huset ska plockas ihop för stängning och boning av golv under stängningen...Annars tror jag inte vi skulle göra oss allt det här besväret, vi skulle inte behöva på samma sätt iaf...
Men jag har fullt upp med min födelsedagskort, till alla barnen...Iår blir det Disney-figurer, 18st olika sitter jag och ritar och målar, klipper och laminerar och klipper igen...Det tar tid, men det blir fint!!! Tror och hoppas att de kommer att uppskattas!

Måste rusa - ska ju ut med hunden först innan jag åker till jobbet!!!
På återseende/återhörande!

//J

Kommentarer
Postat av: Heidi

Va skönt!Blir så jobbigt då man går omkring och irriterar sig på nått/någon hela tiden.

2011-06-22 @ 15:07:36
Postat av: Linda

Det är han det alltid har varit, men det är SÅÅÅÅÅÅ MYCKET BÄTTRE nu!

Njuter :)

2011-06-28 @ 16:08:47
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback