Dåligt med inspiration...

...har inte direkt haft något att skriva om, eller berätta om...Så därför har inläggen uteblivit några dagar...
Händer inte så mycket just nu, det är relativt lugnt och mestadels så umgås jag med sambon och hunden och katterna...Ja och så har jag ju Andra skedet som jag genomför just nu...Hade teorikurs i tisdags och ska ikväll oxå, det är den sista. Sen har jag en körning kvar, sen är det över!!! Sen har jag mitt permanenta körkort - det känns riktigt bra!!!=)
Kan inte förstå att jag väntade så länge med att ta körkort, vilken frihet att kunna ta sig vart man vill när man vill utan att vara beroende av andra!!! Ja ja, men nu har jag körkortet iaf, och tänker gör mitt yttersta för att inte bli av med det!!!=)

Nu måste jag dock sticka, dax att jobba...Stängningspass den här veckan...Inte det roligaste men det funkar...Lite irriterad och måttligt road att vara på jobbet, har en känsla varje gång jag kommer in på min avdelning som inte riktigt är vad den ska vara...Jag hoppas att lite semester gör nytta och att den känslan försvinner när hösten kommer och vi börjar på nytt...=)

Tjolahoppsansa!
xoxo
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback