Vän-helg!

Det har det verkligen varit hela helgen!!!
Så jättemysigt, det får en att förstå att man saknar dem otroligt mycket och de här små besöken gör att man klarar sig med nöd och näppe tills nästa gång man ses!
Men det dröjer inte alltför länge tills dess!!!

Iaf, i fredags bar det iväg till Gävle, rättare sagt Hästbo och M och D! Spenderade dagen tillsammans med M, både "hemma" och i stan. Kul att göra Gävle lite, det var ett tag sen jag var där. Tog en liten sen lunch på favvostället när vi pluggade - de hade renoverat sen sist men jag vet inte om jag tyckte att det var så himla mysigt...Ja, tacotallriken smakade precis som förr, och det var gott!!!=)
Hittade lite smått och gott att köpa med mig hem: BH och trosa i turkost, lite pysselmaterial och lite andra trevligheter! D grillade på kvällen och lagade god mat, som vi avnjöt på verandan, därefter tog vi det lugnt med en film...=)
På lördagen drog vi iväg till Järvsö och ett besök hos N - det var grymt länge sen vi sågs och det var så kul att träffas och umgås med varandra igen, precis som förr! Trots att det var sex år sen vi träffades senast, så fortsatte vi som att det var förra veckan...Helt otroligt!!! En jättemysig helg med god mat och god dryck, och framförallt urmysigt sällskap!!!=)

        

Är hemma nu en sväng för lite tvätt och fix innan det är dax att åka iväg till nästa ställe, till mitt "sommarställe" i Replot, Vasa...=) Jag och Bilbo åker iväg och myser lite med familjen och övriga släkten! Det som är mest spännande är nog att jag ska köra själv dit - det blir verkligen en erfarenhet!!!=)

Dax att börja fundera på packning, det är ju inte bara till mig...Även hunden måste ha lite packning med sig!!!=)

Önskar Er trogna läsare, och övriga oxå förståss, en fortsatt bra dag och vecka - får sen när jag tittar in nästa gång!!!
xoxo
//J 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback