Snabbis...=)

Semester, ljuva semester!
Man ska inte klaga, jag har det hur bra som helst trots att latmasken har letat sig in i mig! Gör inte alls mycket, för att inte säga ingenting alls!!! Men nog skulle jag ju kunna ha lite mer SOL!!! För det tycker jag nog det varit dåligt med på sista tiden...Det är lite så där halvmulet hela tiden, och nån regnskur då och då, men varmt nog för det...Men jag skulle nog vilja ha lite mer klart väder, med solen som skiner och himlen som är blå - så man kan lägga sig nere på brygga och njuta och få lite färg på sig...Känner mig blek och tråkig, och snart är juli slut och semestern lika så...
Får väl helt enkelt vänta på nästa semester i september när det bär av till Grekland!!! För nu längtar jag massor, speciellt när regnet faller därutanför...=)
Det har ifs sin charm det med, mysfaktorn är hög om vi säger så! Och när man är hela familjen samlad så är det ju ännu mysigare!
Men trots att jag har det massa bra där jag är, med familjen och så, så saknar jag mitt hem, min säng och framförallt min sambo!!!=) Men snart är jag hemma hos honom och kissorna! Och så får jag träffa lite vänner, det längtar jag oxå efter massor!

Bilder har jag tagit oxå, men de får läggas in vid senare tillfälle då jag inte är vid min egen dator, jag lånar bara lite...=)

Hoppas att Ni oxå njuter av semestern som jag, ni som har semester dvs...Ni som jobbar, jag hoppas så klart att ni har det bra med!!!
Kort uppdatering - på återseende!!!

//J

  
Replot bron - by night

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja man blir mer än deppad av solens frånvaro :(



Jag träffas hemskt gärna, hoppas vi kan få till nåt under sensommaren eller hösten?



Ha en fortsatt trevlig semester :)



kram kram

2011-07-21 @ 17:50:32
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback