Semester 2011

Började ett inlägg igår men av nån underlig anledning så raderades alltihop och då blev jag irriterad och gick iväg ut en sväng!
Försöker på nytt idag igen, får hoppas att det funkar bättre!

Nu är iaf sista arbetsdagen avklarad, eller igår, och jag har SEMESTER! Fem härliga veckor framför mig har jag och det ska bli SÅÅÅÅ skönt! Har nog aldrig förr längtat så mycket efter semester som jag gjort denna vår och nu är den äntligen här!!!
Börjar det hela med att träffa kära kollegor på lördagkvällen för lite middag och drinkar, ser jag verkligen fram emot!
I början av nästa vecka bär det nog av ut till Föglö och M's stuga, det ska bli skönt! Kanske får vi sällskap, annars åker vi själv...=)
På fredag bär det av mot Gävle för sen vidare färd till Järvsö och en helg hos Nina - har inte träffat henne på jättelänge så det ser jag verkligen fram emot!=)
På onsdagen därefter åker jag och Bilbo till Vasa, för lite umgänge med familjen. Det ska bli spännande eftersom jag aldrig kört där själv förut, så lite nervös är jag förståss...men det ska väl gå bra!!!=)
Stannar någon vecka eller två, innan jag åker hem igen för lite Rockoff och mys med sambon och kissorna...=) Ska väl försöka mig på ett besök till hemtrakterna oxå hade jag tänkt, återstår att se hur mycket mer man orkar och hinner...=)

Tänkte denna semester inte skulle bli så hektisk, utan jag skulle ta dagen som den kommer, ligga på stranden och njuta, koppla av och umgås med vänner och familj - och det ser väl så ut oxå!!!=)

Så om jag inte uppdaterar lika ofta som jag brukar så vet ni vad orsaken är - jag har helt enkelt semester!!!

Önskar Er alla en riktigt trevlig lördag!
xoxo
//J

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback