Lite uttråkad...

...men kan inte riktigt förmå mig själv att göra något heller...Vet inte vad jag ska göra, lite trist att göra saker själv...
Hade tänkt mig en dag på stranden, men när jag vaknade i morse så var det mulet och då kändes det som att jag kunde skippa den idén! Tog en runda med snabeldraken, det var behövligt det oxå...Men nu skiner solen och himlen är blå och jag ångrar mig något att jag inte tagit mig iväg till stranden för lite sol...Men det är ju väldigt trist att åka dit alldeles själv, även om jag mestadels bara ligger och läser...Men det är ändå trevligt med sällskap! Så det bidde inget stranden idag heller...Men om nu solen är på G imorgon så ska jag banne mig iväg till stranden, ensam eller inte, spelar inte så stor roll!!! Och på kvällen är det The Ark som gäller!!! Ser jag verkligen fram emot, det ska bli så kul!!!=)



Ikväll får vi besök av Majk, blir till att äta middag på Rusells tror jag minsann...=) Och sen ska jag faktiskt umgås med H - det var ett tag sen och jag känner att jag är i stort behov av lite vänner!!!
Jag sitter här hemma och tycker lite synd om mig själv, helt utan anledning...för att jag är alldeles för bekväm och lat för att göra något...Har massor att göra, men hur kul är det egentligen att städa, tvätta, plocka och diska dagarna i ända??? Och att göra något annat här, som att måla eller liknande känns som slöseri med tid när vi inom en snar framtid ska flytta härifrån?
Så idag har jag Lipstick Jungle-maraton - nice värre!!!=) Och lite manikyr, tror jag att jag ska fixa mig...=)



På återseende!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback