Hemma igen!

             
  Bilbo njuter i gräset    På väg från stranden... Trött efter vild lek!

Mammas och pappas stuga - som jag kommer att spendera mycket tid i!!!
Snart inflyttningsklart, fast vi har sovit där nu när jag varit där och det har varit mysigt värre!

Nu är jag hemma igen, varit en låååång dag verkligen!
Startade färden vid halv 3 inatt, tog i lite i tidsväg för att kunna stanna och sträcka på benen lite utan att behöva känna stress och för att jag skulle kunna ta det lite lugnt...=)
Väl framme vid 7-tiden, två timmar innan avgång - vad göra??? Jo sova så klart! Försökte komma till ro i bilen och blunda lite, men lyckades inte riktigt! Men det dröjde inte länge innan de började med bilarna....Bara att köra ombord! Sen fick vi vänta lite innan vi fick vår hytt, men sen, sen blev det sova för hela slanten! Sov i stort sett ända tills vi kom fram i Mariehamn, och det var skönt värre! Och säkert välbehövligt! Så skönt att komma hem dock! Borta bra så klart, men hemma bäst ändå!!! Fast om man nu ska ha semester och bara vara, så behöver man komma bort hemifrån, för är man hemma så finns det alltid saker att göra...Kom på massor av saker som behövs göras här hemma så fort jag kom innanför dörren - det är inte bra!!! Men idag har jag bara varit och tagit det lugnt, lite pyssel och plock lite här och var bara...=)

Nu är det soffmys med sambon och voffsing och katterna!
xoxo
//J

Kommentarer
Postat av: Heidi

Ser härligt ut:)Som jag sa tidigare idag,japp det enda sättet att vara ledig på riktigt på semestern är att inte vara hemma!Men det är väldans trevligt att du är hemma igen :p Kram

2011-07-25 @ 21:22:22
Postat av: Mi

åh vilken fin stuga...ser framemot att följa med dig dit Kram på dig!

2011-07-28 @ 22:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback