Halva första veckan...

...har redan passerat av semestern, och det har gått så fort!
Lördagens utekväll med kära kollegorna blev en succé: maten och drycken var god, och sällskapet förträffligt! Vi hade riktigt trevligt och vi var duktiga och åkte hem i bra tid, så man skulle kunna njuta av dagen efter oxå...Men jag vet inte jag, jag var fruktansvärt tröff hela söndagen ändå!!!=)

I måndags drog jag och M till Föglö och hennes stuga, för en liten minisemester! Vädret var inte på vår sida, vilket det inte varit alls de här sista dagarna, men vi hade det väldigt trevligt ändå! Massa snack och skvaller och god dryck, så klart!

Kom tillbaka från stugan igår, bara för att upptäcka saker som jag inte riktigt var beredd på...Mycket tårar blev det, men till slut lyckades jag väl ta mig samman och tänka annorlunda på saker och ting. Hoppas bara på att det funkar!
Tror aldrig jag varit så ledsen som jag var igår, det var fruktansvärt! Och jag och min sambo har väl aldrig haft såna diskussioner förut heller....Ja jag vet inte jag! Jag hoppas innerligt på att det ordnar sig till det bästa i slutändan iaf!=)

Nya äventyr väntar på fredag, när jag åker iväg till Gävle och sen vidare till Järvsö för att träffa några kära vänner, som jag inte träffat på länge!=)
Ska ta tag i lite saker här hemma nu då, som tvätten, disken och annat smått och gott!

//J

Kommentarer
Postat av: Heidi

Det låter som mycket starka känslor!Hoppas det blir bra iaf!Många kramar!

2011-07-06 @ 16:48:05
Postat av: Julia

Ajdå, vad är det som har hänt? Hoppas att det känns bättre nu. Lite i alla fall.

och som du vet, har du tid är du varmt välkommen att svänga förbi via Älvkarleby om du har vägarna förbi...

Kramar i massor till dig....

2011-07-06 @ 22:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback