Träningsvärk som heter DUGA!

Två träningsdagar den här veckan, och det känns om vi säger så!!! Träningsvärken gör sig rejält påmind, främst i mage fakiskt...Men det är skönt, och det ska kännas at man gjort något!!! Det som dock inte ska kännas är ryggen, och den känns...tyvärr...Men jag ger inte upp, bara fortsätta att träna och göra vardagliga saker, lite smärta är inte fel!!!
Core och Zumba har varit veckans aktiviteter, förutom promenader med Bilbo, fast det räknas knappt längre...=) Det blir liksom inga raska promenader när man går med honom, för det ska stannas och luktas och kissas överallt. Så en promenad på 45min är kanske effektiv promenad 25min, på sin höjd. Men det ger sig det med, han blir väl bättre och bättre på det oxå!

   

Nu tar jag kväller, med en kopp thé och lite serier - imorgon är det FREDAG!!! Skönt med helg...=)
xoxo
//J

Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt att komma igång med träningen, du är duktig! Jag längtar också tills jag får börja träna men det lär väl ta till hösten i alla fall innan man kan köra igång på riktigt. Mår så mycket bättre när man kan köra lite ordentlig träning. Trevlig helg till dej med!

2011-01-28 @ 10:34:59
Postat av: Heidi

Duktig du!Har själv lite grann hittat dendär glömda motivationen tror jag.Promenerat på kvällarna.Alltid något!

2011-01-28 @ 18:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback