Snö, snö, mera snö....





Tycker faktiskt att det räcker med snö nu - men nä, det ska nog komma mera!!!
Återigen en riktigt vinter får man väl lov att säga, och det är bara att njuta för vem vet hur länge vi får ha det så här, innan det blir slask och skitvinter igen?
Nä det är lika bra att njuta!!!

Ledig dag mitt i veckan, trettondedag Jul...vad gör man en sån dag då? Inte så mycket om vi säger så...efter en liten sovmorgon så åt vi lite mysfrukost framför tv'n, sen gick vi på promenad i snöblåsten med Bilbo. Sen var det nästan dax för lite lunch, och vi som brukar vara väldigt dåliga på lunch när vi är lediga gjorde faktiskt en kycklingsallad, som smakade riktigt bra!
Resten av dagen har spenderats i soffan med lite serier och skidor och snart är det dax för middag, som idag serveras hos svärföräldrarna - det är lyx!!! Så jag behöver inte ens tänka på matlagning...

Och eftersom jag, nu igen, försöker ta tag i mitt liv vad gäller viktnedgång så har jag nu klarat av fyra dagar utan godsaker...*klappar mig själv på axeln* Men jag påstår inte att det är lätt, när man är sockerberoende!!! Energin är låg, humöret är inte på topp och jag är konstant hungrig...men jag vet oxå att det är en övergående fas, så det är bara att gilla läget och stå ut!!!
Mycket frukt blir det...=)

Trevlig fortsättning på dagen/kvällen!
//J


Kommentarer
Postat av: Sara

Samma här gumman! Klarat fem dagar utan godis och kakor stolt och sen har jag tränat varje dag i fem dagar.. Träna med Kinect är sååååå kul!=)

2011-01-07 @ 16:17:07
URL: http://luciferangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback