Samlar ny energi=)

Vad skönt det är att få kvalitetstid med sina föräldrar!!! Jag uppskattar det verkligen, och jag får massa ny energi när jag varit "hemma" en stund! Jag hoppas bara att energin håller i sig, för jag vill verkligen orka göra en massa saker!!!
Har en massa träning att se fram emot, det ska bli skönt att komma igång. Tror dessutom att jag behöver det...ryggen hade kanske klarat sig om jag tränat som jag brukar under hösten...Men men, nu är ryggen iaf på tillbakagång, lite stel och öm fortfarande men definitiv bättre!!! Det är skönt, att kunna röra sig någorlunda obehindrat!!!

Idag har jag varit och shoppat lite, skönt att få se lite andra butiker än de som finns i Mariehamn, men inte vet jag om jag hittade nåt mer för det...det där med rea är iaf inte min grej, för jag hittar då aldrig nåt!!! Men en tröja hittade jag iaf...
Och en massa andra saker, så nog kan jag spendera pengar ändå!!!=)

Lördagkväll= tv-mys med mamma, pappa är tyvärr på jobbet... Lite kaffe i magen och kvällen är räddad!!!



Trevlig lördagkväll till Er alla!
xoxo
//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback