Så är då veckan igång igen...

...med allt vad det innebär!
Jobb mestadels, en del träning ska jag väl hinna med och så klart massa mys med Bilbo - måste ju passa på när vi ska vara utan honom i helgen!!! Han ska vara hos svägerskan med familj medans vi är på kryssning, det är första gången som vi lämnar bort honom och vi är något nervösa. Han är kanske inte den mest uppfostrade hunden, har en tendens att tugga sönder saker...så vi är så klart väldigt rädda!!! Och bara att vara borta från honom...=( Men hur man är!!! Det är ju bara en hund, tänker nog många...Men det är min hund, min bebis och jag avskyr att vara borta från honom!!!

Ja som rubriken lyder så är veckan igång. Tidig vecka innebär tidig morgon men även tidig hemgång - jobbigt att kliva upp tidigt, är inte direkt en morgonmänniska, men urskönt att komma hem när det fortfarande är ljust och man faktiskt hnner göra lite saker innan man ska fixa middag...=)
Planeringen är avklarad, mestadels iaf...har lite svårt att komma på vad jag ska göra för pyssel, men jag har iaf några idéer - bara det är en bedrift!!!=)
Tisdag innebär gympa för småttingarna, onsdag StegVis, torsdag sångsamling och fredag så är det såklart fredagsmys!!!
Och som pricker över i:et har jag åkt på förkylningssymptom: ont i halsen, tjock och svidig i näsan och en begynnande hosta...Så typiskt, jag vill inte ha förkylning nu!!!

Dagens träning: 45min promenad samt 60min boxercize - känner mig nöjd med dagen!!!

Önskar Er en fortsatt bra måndagkväll!!!
xoxo
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback