Mys-helg verkligen!

Ja herre jisses, det bidde en myshelg verkligen! Med trevligt sällskap av bästaste Maria, hela helgen!!!
I fredag bjöd jag över Maria på lite hemlagade hamburgare och lite vin, följt av Let's Dance.

     

Och i lördags förmiddag åkte vi iväg till stan, för att strosa runt och kolla i lite butiker. En fika på Timjan bidde det, med en härlig brunch bestående av en fruktsmoothie, american pancakes med bär, grädde och lönnsirap, en nybakt semla med fetaostkräm och kyckling, chocolate cupcake och en kaffe, Härlig brunchmeny till ett bra pris - helt klart värt varenda euro!!! Mätta och belåtna skulle vi så bege oss hem, men hamnade på sidovägar...och hittade några klädfynd!!! Sen vidare till affären för att handla lite mat, för Maria skulle ju bjuda på middag till kvällen! Insåg när vi var på väg hem att vi spenderat mer eller mindre hela dagen i stan, hur det nu kan komma sig??? Men trevligt hade vi!
Sen var det bara att åka hem och fixa sig iordning för kvällen - middag och vin hos Maria. 
En god wok stod på menyn, som faktiskt åts med pinnar och även jag lyckads få i mig mat, helt otroligt! Och vin bidde det...och sen kom även några andra vänner över och då bidde det även lite Baileys och päronkonjak, dock inte för mig för jag är inte sååå förtjust i det...Tur det fanna Baileys!!!
En väldigt trevlig kväll med mycket snack och skratt!!!!
Sånt gillas verkligen och önskas mera av det!!!



Nu väntar en härlig söndagseftermiddag utomhus i solen med promenad och fotografering, följt av lite middag och kanske en film...=)

xoxo
//J

Kommentarer
Postat av: Mi

De där hamburgarna såg jättegoda ut...skickar du över några...

2011-01-24 @ 09:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback