Fredagsmys...

...skulle det kunna vara om jag bara inte skulle ha så ont i kroppen och framförallt halsen!!! Vad är det nu på G då??? Bara inte förkylning, för jag orkar inte mera...!!! Måste helt enkelt se till att motarbeta!!! Hur man nu gör det...frågar jag min sambo så ska jag fylla min kropp med Echinacea-droppar, som verkligen smakar rugguggla!!! Måste hitta något annat som funkar...



Jag har aldrig varit så överlycklig över att det är fredag, som jag varit idag!!! Jag har nog aldrig varit så trött som jag är efter den här veckan, känns verkligen att man varit på G hela tiden. Så en lugn och skön helg, framför tv'n med lite bra film gör nog susen!!!

Skulle egentligen varit på Utflyttningsfest i Sthlm, hos J...men när jag känner mig som jag känner mig så är jag inget trevligt sällskap...Även om jag jättegärna hade träffat allihopa! Får bara hoppas på att det blir snart igen!!! Kanske inflyttningsfest i Eskilstuna då???=)

Snart blir det iaf läggdax - ögonlocken känns tunga och ögonen grusiga, sova blir bra!!!=)
xoxo
//J

Kommentarer
Postat av: Heidi

Blanda dropparna med lite vatten så går det jätte bra!

2011-01-29 @ 07:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback