Blev inte som jag tänkt...

Det kan man ju säga: blev inte alls som jag tänkt!
Bestämde mig för att åka på jobb i tisdags, med en rygg som egentligen sa ifrån men men vad gör man??? Efter att ha spenderat 2h på jobbet stod det ganska klart att jag inte pallade så mycket mer, men stannade ändå några timmar till innan jag gav upp. Till slut insåg även jag att jag inte är mer än mänsklig!
Visst man ska rör på sig som vanligt när man har ryggskott, om än lite försiktigare än vanligt och lite smärta är ingen fara...Men när man knappt kan stå rak utan att tårarna ska börja spruta då måste även jag säga stopp!!! Jag är hög smärttröskel det har jag, men inte så hög!!! Så nu är jag hemma, igen...och har mer eller mindre bestämt mig för att vara så resten av veckan för att förhoppningsvis vara helt återställd till nästa vecka.
Man kan ju iaf hoppas!!!



Jag hade funderingar på att åka hem till föräldrarna i helgen, men det återstår ju att se om det går...Att sitta i en bil och köra i nån timme är kanske inte att rekommendera...men vi får se hur det känns mot slutet av veckan. Skulle vara skönt med en tripp hemåt, har inte varit hemma sen november och nu går snart båten på dock och man blir mer eller mindre låst på holmen! Och sen väntar vi desperat på att Bilbo ska få ta sitt blodprov, som förhoppningsvis visar att han utvecklat antikroppar så han får komma med till Sverige!!!=) Slutet av februari så vet vi...


Och så har man bokat kryssning!!! Helt otroligt, trodde helt klart det var slut med kryssningar nu när man bor på Åland men så var icke fallet tydligen!
Alla Eckerölinjen-aktieägare har fått erbjudande om att åka på kryssning med Birka Paradise inkl. hytt och lunchbuffé med dryck under en viss period och då tänkte vi: Klart vi åker!!! En liten minisemester liksom...Och som sällskap fick vi med oss Maria och Henke - ska bli jätteroligt!=)



Nu gäller det bara att hitta en hundvakt tills dess...=/

//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback