Att det ska vara så svårt...

...att hitta ett datum som passar alla för en liten träff...Men det är klart det blir så när man har jobb, barn, familj, andra åtaganden etc.
Men jag hoppas att vi kan spika ett datum för vår "årliga" tjejträff, och gärna snart för jag saknar mina frånvarande vänner!!!=)

Igår kväll hade vi filmkväll här hemma och vi såg två komedier faktiskt. Och jag är riktigt nöjd med båda filmerna, så pass att jag måste rekommendera dem till er.
Den första vi såg var "Bröderna Karlsson" och den var över förväntan! Vi skrattade från början till slut och var grymt imponerade av denna svenska film. Den tycker jag absolut att ni ska se!

        

Den andra filmen som vi såg var den amerikanska komedin "Date Night" - helt klart sevärd med oväntad bra handling. Och en helt suverän biljakt, utan dess like! Jag skrattade gott, näst intill hela tiden...=)
Så idag är magmusklerna lite möra, för det är rätt länge sen som jag skrattat så gott åt en, eller två filmer!!!

Så om ni känner er lite nere eller låga en kväll, så se dessa två filmer - jag garanterar er ett gott skratt och att ni efteråt mår väldigt mycket bättre!!!

Kram på Er!
//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback