Ska inte klaga på att jag aldrig äter ute...=)

Helgerna försvinner i rasande fart!!!
Känner inte att jag hinner vila och slappna av riktigt, tiden bara rusar förbi och jag hinner liksom inte med...
Denna helg har varit om möjligt ännu mer intensiv än nån annan helg...

Började med middag på Dinos i fredags i goda vänners sällskap. Var tänkt att vi skulle avsluta kvällen hos oss med lite Wii-spel men när vi kom närmare hemåt så insåg vi alla att tröttheten var mer påtaglig än frånvarande, att vi gav oss för kvällen. Det var en trevlig kväll, men fruktansvärt skönt att komma hem och lägga sig ner i sängen!=) Måste bara tillägga att förrätten som jag valde var helt gudomlig, hade helt klart kunnat äta bara den: vitlöksbröd med aioli! Jag vet, låter som en trist och vanlig förrätt men den var verkligen jättegod!!! Sen Dinos biffburgare, med pommes och chilibearnaise - gott så det förslår! Och så gammeldags vanlijglass med chokladsås och varma hallon...Toppenkväll helt enkelt, fast med en överfylld magsäck...=/



Lördagen började ändå rätt tidigt med en morgonpromenad med Bilbo, sen fixade jag iordning frukost till mig och sambon, som dagen till ära var ledig. Lugn frukost framför tv'n innan det var dax för dagens göromål. Städning, tvättning, diskning...För på eftermiddagen var det dax för mig att göra mig iordning för en kväll med tjejorna, med början på Park för lite middag. Rysk kryddoxe blev det, och jag ångrar mig inte alls, riktigt gott!!! Avslutade med lite glass och chokladsås, det är ju aldrig fel det heller!!!=)
Fortsatte i puben, med några goa drinkar innan vi begav oss till Arken för lite "dancing". Funderade ett tag på om vi skulle ta och åka hem, för det var rätt slött på Arken igår...Men sen träffade vi på några andra trevliga människor och stämningen blev lite mer underhållande!
Men vid två-tiden gav vi upp, och min underbara sambo kom och hämtade oss - tack älskling!!!<3



Söndagen har varit seg, som sig bör efter en lång kväll ute. Lite serier och så klart deltävling 3 i Melodifestivalen. Som även denna gång inte fått mig övertygad om att vi kommer att lyckas hitta en låt som kan platsa i Eurovision Song Contest...Eric Saade ligger väl bäst till hittills...Återstår att se vad deltävling 4 har att komma med!=)

Och mer snö kommer det ner oxå...=(



Önskar Er en fortsatt bra söndagkväll!
//J


Kommentarer
Postat av: Heidi

Låter som en toppen helg:)Ja du jag tycker inte det varit några riktigt bra låtar hittills år,eller ska vi säga låtar som platsar i ESC.Jag håller på Saade so far.Får se vad sista deltävlingen bjuder på.

Snöa tycker jag det kan sluta med nu,börjar sakta mak bli sugen på vår!

2011-02-21 @ 18:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback