SingStar - ett bra sätt att umgås på!!!

Iaf tycker jag det! Vi hade en jättetrevlig kväll med massa SingStar och massa härligt snack. Efter ca fyra timmars sjungande gav vi mer eller mindre upp, alla låtar hade vi gått igenom, vissa fler än en gång och rösterna började känns lite whiskeyhesa...Så vi avslutade kvällen med att prata istället, hur trevligt är inte det då???
En kväll som jag gärna gör om snart igen!!!



Och söndagen spenderas i soffan med Melodifestivalen, deltävling två och lite serier. Och födelsedagskalas ska jag oxå hinna med täntke jag!!! Och planering...Kan nog få dagen att gå helt enkelt!
Imorgon är det Alla Hjärtans Dag - hur ska ni "fira" den???
Trevlig söndag!!!

xoxo
//J


Kommentarer
Postat av: Heidi

Det var jätte kul!Både sjungande och snacket.De måste vi göra om snart,även här blev det melodifestival på söndagen.Hur vi ska fira hmm...jag ger väl mannen en liten gåva och hoppas på att han kommer ihåg mig med;)Behöver inte vara så stort på alla hjärtans dag tycker jag,men lite tycker jag man ska komma ihåg varandra.Ett kort eller varför inte klassiker en bukett rosor aldrig fel:)

2011-02-14 @ 10:24:07
Postat av: Linda

Singstar är verkligen askul :)

Jag har inget själv och har bara spelat ett fåtal ggr men riktigt skoj.

Kul att läsa om dina boyband favvosar :)



kram

2011-02-14 @ 20:13:21
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback