På lördag är det dax!!!!

Då börjar vårens stora höjdpunkt - Melodifestivalen!!!! Som jag har längtat, ända sen förra året!
Jag erkänner, jag är "a big sucker for Melodifestivalen"!!! Alla deltävlingar, alla låtar, all underhållning och all bra musik som det faktiskt är - några av Sveriges största artister och Sverige har många bra sådana!!!! Och suveräna låtskrivare, så iår tycker jag väl att vi borde få till det!!! =) Gäller bara att hitta just den där rätta låten, som sticker ut liksom!!!
Och iår tror jag även att jag kommer att få sällskap under Eurovision Song Contest - har hittat mig en likasinnad som gärna vill spendera den kvällen med mig, och det är jag tacksam över! Det är ju mycket roligare om man är fler som tittar tillsammans, tycker jag!=)
Nu behöver jag inte fundera på vad jag ska göra på lördagar framöver - som att jag skulle behövt det ändå...Typ alla helger fram till maj är fullbokade, hur det nu kan komma sig...That's life!!!=)



Och imorgon är det fredag, och sen är det lördag vilket innebär KRYSSNING!!!
Ser så fram emot det - en, eller några stycken Spanish Coffee tror jag kommer att slinka ner i min strupe!

xoxo
//J


Kommentarer
Postat av: sara

roligt! :)

2011-02-03 @ 18:13:38
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Heidi

Ser så fram emot ett annat än snarkande sällskap under Eurovision Song Contest!Hoppas ni får en riktigt trevlig kryssning!Kram

2011-02-03 @ 20:37:47
Postat av: Linda

Jag ÄLSKAR ju oxå spektaklet, även om jag VARJE år säger "jag ska aldrig mera se't", eftersom jagb oftast blir missnöjd med resultatet.

Men jag kan inte hålla mig ifrån det :) Har sett VARJE tävling så långt jag kan minnas, typ sedan 1983.



Favoriter i lör var:

1. Jenny Silver

2. Swingfly

3. Danny



resten sög hårt!



kram kram

2011-02-08 @ 12:47:58
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.sr
Postat av: Jessica

Håller med dig Linda, har samma favoriter som du från förra veckan. Återstår att se på lördag, om det finns några hits!!!

Kramizzar!

2011-02-10 @ 08:41:41
URL: http://panterjez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback