Inte nu igen...

Blir så trött på att hela tiden gå på halvfart, att aldrig vara helt frisk!!!

Har en längre tid lidit av en olidlig smärta i hälsen och i armbåge, men som jag äntligen börjar få bukt med, med hjälp av antiinflammatoriska tabletter samt fysioterapi. Det är verkligen guld värt, det är så oerhört skönt att få denna behandling och när det även märks skillnad så blir jag ju dubbelt så glad!!! Det blir ju betydligt lättare att träna bland annat, och att sova blir ju lättare när man inte har smärta...
Men som att det inte skulle vara bra med det, så har jag än en gång åkt på förkylning!!! Det var ju inte så många veckor sen som jag hade förkylning...Halsen känns rivig och svidig, täppt och kittlig näsa och en begynnande hosta...Vet inte hur mycket jag ska orka med egentligen????

Men för att se ljusningen i det hela så har jag en händelserik vår framför mig:

12 mars: Partaj med jobbet
26 mars: Partaj med jobbet/kommunen
1-3 april: Tjejträff i Djurås, Dalarna
15-22 april: Semester, spenderas i Vasa, Finland
30 april: Partaj hos J & N
3-11 maj: ensam hemma då sambon åker till N.Y på "fotostudie"=)

Jo som sagt, det händer en hel del att våren kommer att gå väldigt fort!!! Bara att se fram emot sommarsemestern...=) Undrar när man ska ha semester igår??? När ska ni ha semester???=)



Ser det inte ljuvligt ut??? Man kan ju inte annat än att längta!

xoxo
//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback