Hoppas på en bättre...

...deltävling i Melodifestivalen än de som varit. Utbudet av låtar har inte hållit den toppkvalitet som jag vet att vi kan hålla, så därför är jag lite besviken!!! Många bra låtskrivare, men ändå ingen som lyckats hitta just den rätta Eurovisionslåten...Och visst gäller det att hitta rätt artist oxå, kombinationen är a och o!

Så lördagkvällen blir i soffan med Melodifestivalen och datorn, ev en film om man orkar...Förkylningen är nu i sitt esse och har mig i sitt järngrepp. Huvudet känns tungt, bihålorna ska vi inte prata om...och en begynnande hosta...Snacka om att tycka synd om sig själv!!!=) Men om ingen annan gör det så måste man ju göra det själv...
Dagen har bestått av det vanliga en lördag: städning, tvättning, diskning, plockning...Det gamla vanliga helt enkelt!!! Att-göra-listan är lång, och tycks aldrig minska...Även om jag lyckas bocka av några punkter så kommer det dit fler...Tar aldrig slut!!! Jag tycker att jag bara plockar och plockar och plockar men ändå så syns det inte...Sånt gör mig stressad, och irriterad. Jag är lite av en pedant, men det verkar inte så hemma hos oss...Undrar om det kan bero på att den jag bor med, gullet mitt, inte är pedant??? Kan ha lite med saken att göra...Och att ha två katter och en hund gör kanske inte saken bättre heller!
Men det är ju ett val jag har gjort, bara att leva med!=)


Ska försöka komma ut en sväng med lillskrutt, även om inte jag orkar så måste han ut....Så det är bara att pallra sig ut det, oavsett sjukdomar, väder o dyl.
Önskar nu Er alla en riktigt bra lördagkväll!!!

xoxo
//J

Kommentarer
Postat av: Linda

Krya på dej nu! KRAM

2011-02-27 @ 12:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback