Helgen passerade snabbt förbi!

Helgen började tidigt i lördags med tidig uppstigning för att hinna fixa det sista och äta lite frukost innan det var dax att åka iväg till Birka Paradise, för helgens kryssning i sällskap med Maria och Henke.
Väl ombord på båten och installerade i våra respektive hytter så tog vi oss an båten, måste ju gå och kika lite på renoveringen som genomfördes när den låg på dock. Lite småändringar här och var, men inte så mycket mer. Paradise ser ut nästintill som den brukar, tyckte jag...=) Började dagen med en Latte och en ciabatta med ost och skinka, för att sen gå på de starkare dryckerna! Dagen började perfekt helt enkelt!
Sen var det så dax för lunchbuffé och något hungriga begav vi oss till Grand Buffe, som det så vackert heter. En snabb koll på maten för att konstatera att utbudet inte var det största, och inte det bästa...för en kräsen kvinna! Har ätit bättre buffé om vi säger så, så den är jag lite missnöjd med, tyvärr. Annars så var kryssningen helt till belåtenhet, väldigt trevlig med mycket goda drycker!!! Och så klart mycket trevligt sällskap!!!=) Och även om kvällen kanske slutade tidigare än vad vi tänkt, så är iaf jag nöjd!
Bjuder på lite bilder:
           

Tyvärr blev söndagen inte den bästa i mitt liv, men det är sånt som händer. Bara att fortsätta livet helt enkelt, och hoppas på det bästa...Många tårar, mycket funderingar...Jobbigt!

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback