Bara 22 dagar kvar...

Det var ett bra tag sen som jag bloggade men att hitta tiden till något utöver jobb, renovering och planering är rätt omöjligt om vi säger så. Så bloggandet är inte högsta prioritering just nu!
Det pågår mycket i mitt liv, som jag tror skulle vara bra om jag fick ge lite utlopp för men det är rätt svårt samtiidgt, när jag vet att det finns folk som känner folk som känner folk...=/ Och jag kan inte lita på att det som står här, i min blogg, stannar i min blogg...Så därför får jag älta det för mig själv, på gott och ont...Mycket som tär på psyket om vi säger så...

En positiv sak är att husrenoveringen går framåt, väldigt mycket framåt! Och snart hoppas vi på att kunna flytta in...=) Det ska bli så himla kul att ha egen tomt, eget hus...Och det blir så fint!!! Bilder har utlovats, och det kommer, så fort vi kommit på plats!!!=)
Trots att jag snart ska flytta, så kunde jag inte låta bli att plocka fram adventsljusstakar och stjärnor - det blir ju så himla mycket mysigare här hemma!!!

Dagarna passerar så fort förbi, redan 2:a december! Bara 22dagar kvar till julafton, och även iår har jag lyckats med bedriften att vara ute i sista stund...Fast, jag har ju som sagt 22dagar på mig...=) Tror att min lediga måndag kommer att gå åt till att shoppa och leta julklappar till familj och vänner!!!=)



På återseende!!!
xoxo
//Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback