Update: Kräftskiva och jobb...

Men herre jisses, ska det verkligen vara så svårt att uppdatera bloggen??? Ja tydligen...Men nu ska jag väl ändå ha lite tid, om jag har tur!

I lördags hade vi kräftskiva för släkt och vänner och vilken tillställning det blev, en väldigt lyckad sådan! Jag vill passa på att tacka alla inblandade för en superduper kul kväll, tycker jag att vi gör om nån gång!!! Gärna snart...=)
                       

Lite bilder från helgens tillställning - som ni ser hade vi toppenväder, med solsken, blå himmel och ljumma vindar, samt inte en krusning på havet...Som bäddat för en härlig kväll helt enkelt!!!=)

Och så har man jobbat en och en halv vecka och redan är man på G liksom, möten är inplanerade och ett redan avklarat! Planeringen är på topp och ja, imorgon börjar väl allvaret på riktigt när skolorna startar igen efter ett lååååång sommarlov!
Tror att det är många barn som är glada över att sommarlovet är över, för hur skönt det än är med sommarlov så saknar man sina kompisar en massa och man börjar så smått att längta efter något att göra... Det är barnen det, inte jag, känns helt klart som att jag skulle kunna vara ledig hur länge som helst! Har ju massor att göra ju, speciellt nu...=)

Nä nu är det kväller redan, dax att börja tänka på refrängen...Tidiga morgnar gör att ögonen inte riktigt hänger med, och kanske det vore en idé att för en gångs skull komma i säng i någorlunda tid...=)
Kram och god natt!!!
//J

Kommentarer
Postat av: Heidi

Det var super:)allt har sina för och nackdelar.Men ja kidsen har nog saknat sina kompisar:)Fast jag hade inte haft nått emot att vara ledig lite längre,semestern är alltid för kort när man har mycket att göra;)

2011-08-21 @ 07:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback