Sista veckan inledd...

Oj oj oj, dagarna passerar så fort förbi och snart är sista semesterveckan över och det är dax att ta sig an verkligheten!
Fem veckor har gått så fort, tycker ju inte jag gjort nåt alls...förutom att rullat med bilen överallt! För den här sommaren har min bil rullat mååååånga mil, jag har varit tamejtusan överallt, känns det som! Men det har ju varit toppen, så jag ska inte klaga!=)



I måndags spenderade jag hela dagen på stranden i sällskap med bästaste M och barnen, verkligen toppendag! Första  heldagen på stranden, och det kändes verkligen toppen! Och lite färg på hullet fick man oxå, det gillas ännu mer!
Och i tisdags(igår) bar det iväg hemåt en sväng, via Österbybruk där jag hälsade på S med familj, mysigt att få lite tid tillsammans och bara prata och vara! =) Så härligt att se hur barnen växer och blir egna individer, så fina så!
Och sen vidare hem till mina föräldrar - lugnet på jorden! När jag kommer hit så är det som att all stress bara rinner av mig, och jag kopplar verkligen av...Det är så skönt! Så det är hit jag åker när det är som tuffast hemma, för här finns inga höga förväntingar av vad som måste göras, utan man kan bara vara...Mitt "hem"!
Men idag har jag en massa måsten dock, massa som ska fixas och donas och personer att besöka...Men bara kul saker, så det är lugnt! Och bästa sällskapet får jag ju oxå - mamma!=)



Förresten, så har jag ju helt glömt bort att recensera The Ark!!! Hur kan jag glömma det, det är frågan...Kvällen var totalt lyckad!!! De var så himlans bra och jag bara njöt av varenda sekund och hur vacker är inte Ola Salo??? Vilka artister, vilka underhållare, helt magiskt!!! Önskar jag hade tillfälle att se dem en gång till innan de avslutar, men jag tror inte att jag får tillfälle till det, för det passar inte in i mitt schema tyvärr...Men man kan definitivt säga att de slutar med flaggan i topp, för så himlans bra är de!!!=)


(Ola Salo i sitt esse på scenen på Rockoff)

Önskar Er alla en superduper bra dag med massa sol och härligheter!
//J

Kommentarer
Postat av: Heidi

Låter som du haft en riktigt bra semester!:)Kram

2011-08-05 @ 06:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback