Rusar förbi...

Jag blir alldeles förbryllad av hur fort dagarna går, jag hinner inte alls med eller så beror det på att jag har alldeles för mycket att göra, för mycket att tänka på och fundera över... Jag borde verkligen lära mig att stressa ner, att jag inte behöver göra allt på en gång! Men det är svårt, när man vill att husen/lägenheten ska se ut som ett ordentligt hem, det ska diskas, tvättas, städas, plockas och fixas mest hela tiden. Bilbo och katterna behöver sin uppmärksamhet, ett nytt hem som ska fixas...Kurser, möten, träningpass...You name it!
Måste helt enkelt lära mig att prioritera, att inte behöva vara med överallt hela tiden...Svårt svårt!

Nå ja, helgen var iaf hur bra som helst! Tog mig ner till Eskilstuna, hem till Jenny och det var så spännande att se hur hon och hennes nyblivna sambo har det. Jättefin lägenhet, mysfaktorn var hög! Och sällskapet denna helg var helt förträffligt! Jessica med sina två barn, Marie, jag, Jenny och hennes systerson - massa mys pys hela helgen!
På lördagen sken solen med all sin kraft, vädret var ljuvligt! Och vi packade in oss i bilarna och drog till Parken Zoo för en heldag! Jättemysigt med alla fina djur och jag till och med åkte Fritt fall - det var skojsigt värre! Trodde inte jag kunde åka karuseller längre men vissa går alldeles ypperligt!=)
Kul att hinna med att träffa mamma och pappa oxå, det går alldeles för länge mellan gångerna. Men förhoppningsvis åker jag OCH sambon över nästa helg, jag håller tummarna stenhårt för att det ska bli så! Vi behöver titta på lite klinkers, kakel, tapeter...Jätteroligt!=) Och hämta hem lite möbler som vi införskaffat: utemöbler bland annat! Som jag längtar till nästa sommar då jag faktiskt får ta fram dem!!!=)

Igår körde jag biorace, två filmer på raken! Man måste passa på när man kan!!! Bridesmaids, som jag verkligen rekommenderar! Skrattade så tårarna sprutade, och en och annan tår för sorgsenhet oxå...Jättebra verkligen!
Sen Captain America - helt klart sevärd, om man gillar seriefigurer...Actionfaktorn var hög, bra med effekter...Ja som sagt, gillar man såna filmer så är den bra!
Och ikväll blir det senaste Pirates of the Caribbean, får se hur den är!=)

På återseende, med bilder från helgen bland annat...=)
//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback