Fredagkvällen räddad: FRIIDROTT!

Sista lediga fredagen för snart är semestern slut!
Fem veckor har passerat så fort så fort, jag vet inte alls jag...Men jag har haft semester och jag har haft det bra så jag ska definitivt inte klaga. Men ändå skulle jag nog kunna tänka mig att vara ledig några veckor till, eller varför inte månader? Jag kan nog hitta på saker att göra, så jag tror nog inte jag skulle bli alltför rastlös! Och nu har jag ju ännu mer att se fram emot...=)

Spenderat några ljuvligt lugna dagar hos mamma och pappa, kom tillbaka hem igår. Dagen har spenderats lite här och lite där, städat här hemma, fixat och donat - för ikväll kommer mamma och pappa!!! De har inte hälsat på på väldigt länge så de kände väl att det var dax nu, och så är de ju grymt nyfikna ju! Och jag vill ju verkligen höra vad de tycker om det hela...=)
Jag vet, jag är lite hemlighetsfull, men jag kommer att berätta mer inom kort!!!=) (Nä, jag är INTE gravid, så det kan ni slå ur tankarna direkt, tyvärr...) Men jag har andra roliga nyheter!!!

Har just varit på en långpromenad med voffsing, det får bli på kvällarna för det är alldeles för varmt både för honom och för mig, att gå på dagarna. Mycket svalare på kvällen, så då kan man gå lite längre...Det är skönt! Men ikväll hade jag lite bråttom hem, för det är ju friidrott på TV, Diamond League! Och snart börjar VM...!!!!


Ska bli grymt spännande att se vad denna man kan ställa till med i VM...=)

Jag vet, jag är knäpp, urtråkig....men jag GILLAR friidrott!
//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback