Uttråkad och ensam...

Glad Påsk till Er alla!
Antar att alla sitter omgivna av nära och kära, äter härligt god påskmiddag och mumsar påskägg, dricker lite god påskdricka och umgås och har det allmänt bra! Det låter som nånting väldigt trevligt tycker jag...Själv sitter man hemma framför dumburken...Men det är väl helt enkelt bara mitt eget fel, när jag inte tar tag i saken själv...Men jag tror inte ändå att det hade blivit något, för alla har åkt ut till sina stugor, hem till sina föräldrar etc, så även om jag inbjudit till lite påskpartaj så tror jag ändå inte att nån kommit...Får väl helt enkelt stå ut och försöka överleva resten av kvällen...Blir väl en tidigt kväll, varför sitta och glo här????
Usch vilket pestigt inlägg, men det blir så ibland...Speciellt när allt är så pestigt! Känner mig ensammast i världen, trots att jag vet att jag inte är det och jag vet att det finns de som har det än värre...Men jag tycker synd om mig själv just nu!!! Och låt mig då göra det...det går över fort!

Hoppas iaf att det finns nån därute om har en extra tanke över till mig!
Fortsatt trevlig påskafton!!!
//J


Kommentarer
Postat av: Julia

Du var inte ensam om att bara vara i lördags... Vi var bara hemma vi med. Eller, hemma och hemma vette gudarna om man kan kalla det. Fick spendera några timmar på Tierps akutmottagning med Jonathan på kvällen pga hans öron.... Igen! Ger snart upp den verksamheten och ber dom sätta in nya rör igen!

Ha det bäst! Kram kram

2011-04-26 @ 10:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback